torsdag 10 mars 2016

Lång arbetsvecka....

Vissa dagar när man kommer från jobbet så behöver man verkligen varva ner. Idag var en sådan dag. Fyra A-turer i rad sätter sina spår.  Dessutom var jag snabb att hoppa i duschen när jag väl var hemma. För när jag klev av bussen så kände jag att jag var blöt i baken...så äckligt!! Någon hade spillt något eller kissat på sätet, usch. Så kläder i tvätten och en dusch blev det! Sen blev det en macka och en tupplur på soffan. Så sjukt trött! Där sov jag till sambon ringde och sa att han va på väg hem från jobbet. Men som sagt det kostar på att jobba heltid. Jag har dessutom fått en omvårdnadselev så det gäller att tänka efter lite extra hur man gör och säger saker. 

Solen påväg upp imorse..,

Hade tänkt att jag skulle orka laga mat ikväll, men det blev det ju inte. Sitter nu och väntar på att de varma mackorna ska bli klara. Det får bli dagens kvällsmat. 
Väntar..

Imorgon har jag en efterlängtad ledig dag. Det ska bli så sjukt skönt! Sen väntar en lång arbetshelg. Den är ju inte extrem lång, det bara känns så med tanke på att jag bara är ledig imorgon. Vi får se vad morgondagen har att erbjuda? Kanske en liten sväng på stan?! Ska i alla fall börja den med en ordentlig sovmorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar