tisdag 31 mars 2015

Livet bara rullar på... Och tankarna och känslorna...

Känner en oro och ett obehag i magen. Vet att det kanske är inbillning. Känner mig lite ledsen och nere. Vet inte varför. Har haft ont i ryggen nu ett tag och det vill inte ge med sig. Klart att det sliter att jobba heltid oxå. 
Förra veckan va det två på samma dag som undrade om jag var gravid igen. Den ena träffade jag i en affär och den andra frågade via sms. Hade då sjukt ont i ryggen, så orkade inte hålla in/upp magen. Ser säkert gravid ut då. Jag vet att folk bara vill väl när de frågar. Men samtidigt känns det så fel. Jag känner mig ännu mer misslyckad. Att jag inte fixar en sån sak. Suck! Det känns tungt att vi inte lyckas... 

Jag saknar Elsa. Saknar så det värker inom mig. Jag vet att det snart har gått 11 månader, den tredje och femte närmar sig... 
Just nu känns allt bara blä.. 
Inser att det verkligen är dags att bestämma och beställa gravsten. Det är nåt som ligger över mig. Måste orka fixa med det...

Vet inte hur det blir med semestern i sommar. För många som har önskat sen semester.. Suck. Jag orkar inte.. 

I helgen som va, va vi ute i skogen på kurs med scouterna. Det var verkligen blandat väder. Sol och varmt på lördagen och i söndags snö.  Knepigt väder i kilsbergen. Mobilen dog under helgen, men samtidigt skönt att slippa va uppkopplad. 

Nästa vecka blir det samtal med hon på landstingshälsan. Hoppas verkligen att det ger mig något. Jag ger snart upp allt. Orkar snart inte. Det är tredje samtalet och efter det blir det utvärdering med chefen. Om det inte funkar måste jag kanske hitta nån annan att prata med. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar