lördag 5 december 2015

Lång vecka...

Inser att klockan har passerat midnatt sen ett tag. Det har varit en lång vecka. De flesta nätter har det varit svårt att sova. Handen har värkt och tankarna har snurrat. Har försökt koppla av, men det har inte varit så lätt. Det känns som jag har saknat någon sovmorgon. Är ju trots allt sjukskriven och så sjukt trött dessutom. 
 
Julkula i sovrumsfönstret! 

Handen läker rätt bra...

Besök på vårdcentralen idag. Känns som om vi har rätat ut några frågetecken i alla fall. Kanske är det dessa svar som har saknats? Att det kommer gå bättre att sova nu framöver. Annars vet jag att det finns hjälp att få om jag vill. För på något sätt måste jag orka. 

Ryggen värker. Inte bra alls. Har känt av den i några dagar nu. Måste hitta några bra övningar för att träna upp den. Borde snart ta mig iväg till gymmet. Men vet inte hur mycket jag vågat belasta min hand i nuläget. 

Tvättat idag. Fattar inte hur mycket tvätt det kan bli bara med två personer i hushållet. Passat på att stryka gardiner, och bytt både i sovrummet och i köket. 

I sovrummet..

I köket!

Känner mig trött nu. Hoppas på att kunna sova lite bättre inatt. 

1 kommentar:

  1. Mina böner är med dig! Tack så mycket för att dela så stor inspirerande verkliga historien .

    SvaraRadera