söndag 21 februari 2016

Jobbat helg....

Imorse vaknade jag med halsont och täppt näsa. SUCK...kände jag bara. Orkar inte vara sjuk igen. Startade därefter dagen med 2 panodil och nässpray. Va senast förkyld för ca 3 veckor sedan. Samtidigt känns det inte så konstigt heller med tanke på all stress på jobbet. Frustrationen är ett faktum. 

Pigg och utvilad....

Söndag och idag klockan 16.30 var helgen färdigjobbad. Skönt! Ledig i en hel dag nu. Ska försöka att bara ta det lungt. Inte alltid så enkelt tyvärr. Borde väl egentligen satsa på att städa och kanske till och med baka något. I veckan blir det även ett födelsedagskalas. Vi får se hur jag mår imorgon och vad orken räcker till. 

Söndagsmys! 

Funderar på att sms:a min chef imorgon. Och säga att hon får säga till om hon vill ha en förklaring på förra veckans sura gubbe, på tavelmötet. Jag var ju inte där, och då måste man skriva varför på tavlan så alla ser det. Jag står gärna för det jag tycker/känner, men ibland blir jag så trött på allas dumma kommentarer angående det. 
Kollade på planeringen framåt och tydligen har min chef bokat in mig för medarbetarsamtal i början av mars. Fast hon tycks ha glömt att meddela mig det. Ja ja, det kan ju inte gå sämre än förra årets samtal. 

Annars borde jag ta tag i lite telefonsamtal imorgon oxå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar