måndag 20 april 2015

Saknar....

Oftare och oftare kommer de dagarna då jag önskar att jag kunnat vara hemma. Hjärtat värker. Saknaden värker. Trött på livet. 
Trött på allt. Inte nog med att jag förlorade mitt barn. Fick dessutom en dålig bedömning på medarbetarsamtalet och det resulterade i dålig löneförhöjning. Det gör ont. Det finns ingen förståelse alls. Borde ha känt efter bättre och varit hemma mer. Frågan är hur mycket jag ska visa nu? Ska jag visa att allt inte är bra?? 

Kroppen värker...sedan en vecka tillbaka har jag haft ont i högra skinkan. Det strålar till och från ut i benet. Det värker när jag reser och sätter mig. Har provat att äta alvedon och massera med Iprengel, funkar ibland. Borde nog ta mig iväg till en naprapat. Det verkar som nåt ligger fel... Va och tränade förra veckan, då hade jag lite ont i ryggen. Därefter kom smärtan i skinkan, kan även ha sträckt mig på jobbet. 

Elsas 1 års dag närmar sig och jag undrar om jag fixar att jobba då? Kanske är det därför sorgen och saknaden är mer påtaglig nu? Det känns tungt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar