lördag 7 november 2015

Jobbar delad tur idag....

Lördag och jag jobbar delad tur. Jag passar på att åka upp på stan och fika lite. Så skönt att få på sig privata kläder och tänka på något annat. Så jag landade på hälls. Blev en macka och dricka. För jag har ju börjat trappa upp maten nu. Kör både pulver och mat. Viktigt att jag tänker på att inte äta för mycket. Va till dietisten i torsdags. Det va faktiskt mycket klokt som hon hade att säga.  Har ju tidigare känt mig lite skeptisk till det hon har sagt, som att man måste äta bara pulver att man inte fick fuska. 

Utsikten på fiket...

Operationen närmar sig. Har förhört min kära arbetskamrat L om hur operationen går till. Det är lokalbedövning som gäller och man får ligga ner under operationen. Tydligen kan själva lokalbedövningen göra ont när de lägger den. Men men det ska nog gå bra. Lite nervös är man ju alltid. 
Ugglan och jag är på utflykt...

Imorgon är det fars dag. Vet inte om jag ska hinna med att åka hem till mina föräldrar också. Borde väl göra det egentligen. H får återigen fira en fars dag utan ett levande barn. Vet att Elsa ändå är här och vakar över oss. Jag vet det låter konstigt, men känner ofta hennes närvaro på något konstigt sätt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar