måndag 2 november 2015

Ny vecka...nya tag...!!

Måndag, ny vecka och nya tag. Det är bara att ställa om till en lång arbetsvecka, där torsdag är den enda lediga dagen. Det kostar på att jobba heltid. Även tiden för operationen närmar sig, endast 10 dagar kvar. Visst känner jag mig lite orolig inför operationen, men det ska nog gå bra. Men nu är det värre i handlederna igen. Vissa nätter vaknar jag för att de domnar, trots att jag har mina skenor på mig. Så det ska bli skönt att det äntligen blir operation. 


Uppe rätt tidigt idag, strax efter kl. 08, det va tur det. För de som skulle kolla på elementen kom strax efter att jag klivit upp. Skönt att man ändå är rätt så morgonpigg. Trots att jag har en period av extrem trötthet nu. 
Hunnit med att bädda i rena lakan i sängen oxå. 

Det ser ut som en tromb har dragit fram i lägenheten igen. Försöker plocka, rensa, städa... Efter städningen på vinden, så har vi en del kartonger kvar här nere. Kartonger med kläder som ska provas, diverse husgeråd. Ja ni vet hur det är...

Snart drar arbetsveckan igång, börjar kl.15:45 idag. 

Laddar i soffan för att åka och jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar