måndag 25 maj 2015

Sliten i kroppen och knoppen!

Idag när jag kom till jobbet ville jag gå hem igen. Jag har ingen som helst lust att jobba nu. Jag vet inte varför. Bara så otroligt trött på allt! Har jobbat kväll och visst gick det bra. Men när man får den där känslan, så känns det tungt! 
Blev inget samtal med chefen idag, hon va inte där. Det får bli nån annan dag. 

Känner mig så sjukt trött mest hela tiden. Värken i skinkan/ischias har kommit tillbaka. Det gör ont att ta sig ur bilen. Får stå en stund och sen kan jag belasta den sidan av kroppen. Blir så trött på att det aldrig blir bra. Måste nog kontakta naprapaten igen eller kan man få hjälp på vårdcentralen. Kanske ska ringa 1177 och rådfråga. Det är sjukt tröttsamt att ha ont. Och nu när det är värre igen, så vet jag inte om jag vågar gå och träna. 

Känner mig deppig och låg. Många tankar som snurrar runt i mitt huvud. Jag är trött på att ha det såhär och må som jag gör. När ska det vända för mig? När ska jag få må bra? Behöver definitivt någon att prata med. Ett annat problem med mig är att jag ofta visar upp en glad fasad, fast på insidan är det kaos. Samtidigt har det många gånger räddat mig. Det är väl en försvarsmekanism, när man inte orkar tänka på allt jobbigt. Tankar som ständigt mal i mitt huvud. Livet gör förbannat ont. 

Nu ska jag försöka sluta med funderingarna för idag och gå och lägga mig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar