fredag 1 maj 2015

En grå och regnig fredag!

Det har varit en grå och mulen dag idag. Har jobbat dag idag. Sen kom regnet, kanske vid lunchtid. Det har varit kallt hela dagen. Och jag har känt mig sjukt trött. Bar ut några kartonger och kände mig trött i händer och armar. Kroppen känns sliten och den värker. Är så sjukt trött i var enda lem. Ryggen värker. Funkar okej att jobba med värktabletter i kroppen. Kanske inte helt okej, men det får gå. 

Efter jobbet åkte jag och handlade lite på rusta och netto. Det blev fler mosaik solcellslyktor, de är så fina. 
Trotsade regnet och åkte en liten stund till graven. Jag ska plantera nåt fint där till Elsas 1 års dag. Älskade vän, varför lämnade du oss här? Saknaden gör så sjukt ont! Mitt älskade lilla barn, min Elsa. 

Så sjukt trött, resten av kvällen har spenderats i soffan. Blev en liten powernapp på max 10 minuter. Med en skål godis, dricka och cheeseballs. Får ta nya tag med träning och mat nästa vecka. Måste dessutom tänka på min rygg. Den ska jag försöka vara snäll mot. Den känns stel och trött nu. Ska stretcha oxå. Ska nog kolla in appen: mamma mage som naprapaten tipsade mig om. 

Nu är det snart dags att sova...zzz.. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar