söndag 3 augusti 2014

3 månader...

Oj vad tiden går... Idag på dagens datum är det 3 månader sedan du föddes, min lilla Elsa. Kan inte fatta att det redan har gått 3 månader. 
3 maj 2014 föddes du och vårt liv förändrades. Åh lilla hjärtat vad saknaden kom över mig nu! 
Idag skulle det va 19 dagar kvar till förlossningen, känns så knäppt att tänka så. 
Just nu ligger jag i ett tält på scoutläger. Det skulle inte vara så, men det blev visst inte som vi tänkt  oss. Hoppas på att snart vara gravid med ett litet syskon till dig Elsa. Men just nu känns det förbaskat tungt. Jobbigt att du gick en så tuff start. Jobbigt att du inte orkade. Lilla hjärtat. Varför? Den ständiga och återkommande frågan. Hur mycket mer ska vi orka gå igenom? Ibland ställer jag mig frågan om det ens är värt det.. Och ja det hoppas jag. Längtan efter ett barn kan ingen ta ifrån mig. Och jag kommer inte sluta förrän vi lyckas. Fasen så ont det gör. Älskar dig så min lilla Elsa..! 

Nu ska jag försöka koppla av och sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar