lördag 2 augusti 2014

Grubblerier...kan inte sova...

Åh så va det där med att komma till ro och sova oxå.. Suck! Tycks inte gå nu. Imorgon (lördag) bär det av på scoutläger en vecka. Tycker det ska bli kul och så, men samtidigt..jag vet inte. Kommer ju inte kunna gå till graven på en vecka. Känner lite ångest över att åka iväg. Tänk om jag inte fixar det? Suck...

Längtar så efter att vara gravid igen. Tycker att alla runt mig skaffar barn, är gravida och får ett friskt barn.  Men inte jag.. Jag måste gå igenom förlusten av ett barn och denna sorg. Känner mig snuvad på livet. Det ska inte vara såhär. Min älskade lilla Elsa. Är så ledsen att du inte finns kvar här hos oss. Jag skulle ju vara höggravid nu och gå och vänta på att få föda... Men men nu blev ju inte livet som vi hade tänkt oss. Det gör så ont! Nu har det ju gått en tid sedan Elsa lämnade oss och det är liksom ingen som frågar hur vi mår.. Och vad ska man i så fall säga? Att det går, men ändå inte. Jag vet att ingen kan förstå utom de som själva har gått igenom samma sak. Har stundtals känt mig lite låg idag, vet inte varför. Kanske PMS? Men det borde man väl inte känna av en vecka innan beräknad mens? Hade sån sjuk halsbränna så jag va tvungen att gå upp och ta Samarin förut. Suck! Ja ja måste strax återvända till sängen och försöka sova igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar