måndag 3 november 2014

6 månader sen du föddes älskade Elsa

Älskade Elsa hjärtat. 6 månader sen du föddes. Saknaden är så stor! Tänk vad annorlunda det hade varit om du hade varit kvar här hos oss. Det gör så ont och jag saknar dig så otroligt mycket. Detta kom jag på när jag va ute och åkte i bilen på jobbet. Kanske har jag försökt förtränga denna dagen. Jag vet inte... 

Tog mig i alla fall iväg till gymmet idag. Skönt att återigen komma igång med träningen. Idag startade vi även med lchf mat. Dock har jag fuskat lite, då jag ätit frukt. 

Sen hann jag med att tanka bilen och skaffa nytt busskort. Ringt massa viktiga samtal. Promenerade till bussen i spöregn. Efter jobbet lagade jag matlåda till imorgon: korv och blomkålsmos. Nu är jag trött.. Som alltid. Ska strax gå och lägga mig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar