lördag 22 november 2014

Lördagsmorgon...

Idag blev jag väckt av min kära sambo. Han puttade på mig och sa att klockan visar tvåsiffrigt. Jag kollade och då va klockan 10.50. Därefter vänder min sambo på sig och somnar om. Och jag ligger klarvaken och inser att jag är kissnödig. Så det är bara för mig att kliva upp...suck! Sånt händer ofta när vi har lediga dagar/ helger ihop. 

Vi pratade igår om att åka på loppis sväng idag. Vi får se hur det blir.. Men tanke på att någon fortfarande sover/ ligger i sängen. 
Idag är det åter en dag med gråväder, men just nu inget regn. Så trött på detta väder, vill ha lite sol. 

Mina händer och fingrar domnar mer igen främst på natten, trots skenorna. Jag är ofta fumlig och tappar saker. Det börjar bli lite tröttsamt. Så det är snart dags att ställa sig i kö för operation av karpaltunneln. Vänster hand är värst. 

Känner mig återigen mer täppt i näsan och i halsen. Hur länge ska det va såhär? Blir så trött. Vill ju komma igång med träningen snart igen. 

Det är lördag och då får man äta lite onyttigt. Blir ett glas fanta och en chokladboll. Måste trösta mig lite. 
Tog ett graviditetstest för att se om det va därför jag är så trött. Självklart negativt. Ville bara veta. Då kan jag ta ett glas vin till kvällen med gott samvete. Borde va dags för ägglossning nu snart. Har glömt att testa i veckan. Blev utslag, men kanske inte fullt. Tycker de är lite svåra att tolka ibland. Och eftersom det är första testet i vecka, så vet jag inte om det blir svagare eller starkare. Men men. Någon gång ska vi väl lyckas bli gravida framöver. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar