fredag 14 november 2014

Lite semester hos svärmor, och massa tankar...

Det har gått ett par dagar sen jag skrev nåt. Orken har inte funnits. Är förkyld, så känner mig lite sliten. 

Är på semester nu till Norrland. Hälsar på lite hos svärmor. Så skönt att bara komma hemifrån ett tag. 
Känns samtidigt konstigt, sist jag va här på besök va jag gravid med Elsa. Vi va här mellan jul och nyår. Jag hade precis plussat och mådde sjukt illa mest hela tiden. Nu kan jag nästan längta efter den tiden. Bara att få bära den lyckan och stora hemligheten att vara gravid. 

Ser att flera av mina änglamammor på Instagram väntar barn. Och självklart är jag glad för deras skull. Jag längtar själv efter att vara gravid. Nån gång framöver vet jag att det blir så. Känner ingen stress just nu över det. Men samtidigt känner jag en besvikelse varje gång mensen kommer och att jag misslyckats ännu en månad. Men som sagt, nån gång blir det... 

Just nu går mina tankar till en vän och hennes familj. De har drabbats av den hemska sjukdomen cancer. Det gör ont och jag är så ledsen för deras skull. Nu håller jag alla tummar och tår för att det går bra. Men det väcker många tankar. Livet är förbannat orättvist, men det visste vi ju redan innan. Hoppas allt går bra och jag tänker på dig vännen♥️♥️

Va förbi och handlade på Hägges fabriksförsäljning. Blev mycket godsaker. Är ju bra när man som jag behöver gå ner lite i vikt. Men men...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar