tisdag 18 november 2014

Fortfarande förkyld...suck...

Pratade återigen med vårdcentralen. Är fortfarande inte bra. Är förkyld, har ont i huvudet och nacken. Har fortfarande lock för ena örat. Det är liksom inte kul längre. Är väl sällan det är kul att va sjuk. Är 3:je veckan nu utan full hörsel på ena örat. Jag orkar inte längre. Det fanns inga läkartider varken idag eller imorgon, men jag ska få komma till en sjuksköterska imorgon som ska kolla på örat. Orken är dålig. Jag är trött. Blev att ringa till jobbet och sjukskriva sig idag och imorgon. Hatar verkligen att vara sjuk! 

Igår va det världsprematurdagen. Saknaden av Elsa va mer påtaglig. Jag såg bilder på andra barn som klarat sig från den vecka Elsa föddes i. Det gör ont. Varför fick inte Elsa leva? Varför? 

I söndags kom vi hem från Norrland. Stannade till i Sundsvall och handlade lite på Riotlab. Så sjukt snygga kläder har de. Det är en kompis till Holger som har öppnat butiken nu, har funnits på webben sedan 2004. Kolla gärna in på www.riotlab.se 
Ja det blev lite smygreklam. 

Nej nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan. Kanske plocka i ordning lite. Det tar på krafterna att vara sjuk, men samtidigt blir jag så sjukt rastlös. Ja ja man ska ta det lugnt när man är sjuk. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar