fredag 3 juli 2015

...så sjukt trött...

Inget gick att rädda i mobilen... Ingenting!! Blir så förbannad på mig själv! Inga telefonnummer, inga appar och det som smärtar mest, INGA FOTON!!! Många foton på Elsa som förevigat är borta, kort på min sambo, bröllopskort mm. Minns inte allt då jag hade över 2000 bilder i telefonen! Suck! Orkar inte! Bara att börja om med allt....
Jag orkar verkligen inte med mig själv just nu. Varför ska jag vara så förbannat klumpig?? Nu får det vara nog. Jag orkar inte längre. Jag ger upp!! Skiter snart i allt. Jag känner att jag kryper in i mitt skal och vill aldrig mer komma ut. När ska livet vända? När ska jag lyckas med nåt...?? Så sjukt frustrerad på allt som bara går åt skogen!! 
Känner mig så ledsen och besviken... Trött så förbaskat trött!! 
Kanske är det dags att kontakta vårdcentralen och i alla fall fråga om någon typ av stämningshöjande. Just nu känns det svart, och jag vet inte hur jag ska ta mig vidare. Jag vet att det låter riktigt illa...och allvarligt! Men jag måste skriva...för annars äter det upp mig inifrån. Känner mig så sjukt rastlös, men orkar ändå inte ta mig för med något. Visst vissa stunder känns det bättre, men ändå dessa tankar blir jag tydligen inte av med. De ligger där och gror under ytan ständigt! Önskar jag kunde få tankarna att sluta snurra, men just nu tycks det inte fungera. Just nu hjäper det inte att tänka positiva tankar. Och det där med att tänka att de ska segla iväg på en båt, dvs mindfullness, känns väldigt långt bort. Jag är så sjukt trött. Så otroligt trött, det går inte att beskriva...
Jag försöker att inte visa nåt, men jag vet att även det är fel! Allt är fel! Jag vet själv inte hur jag ska vara och hur jag ska reagera. Jag vet verkligen inte..
Denna ständiga oro, ångest, hjärtklappning, stress... Den tar snart kål på mig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar