fredag 17 juli 2015

Snart semester...!!

Den här veckan har jag lyckats ta mig iväg till gymmet 4 gånger. Det tycker jag känns bra. Jag känner mig duktig. Jag ser resultat på min kropp, men just nu inte så mycket på vågen. Jag vill ju bli smalare och gå ner i vikt.  
Det som motiverar mig extra mycket just nu är ju besöket som väntar i augusti på sjukhuset. Vill inte behöva höra att jag måste gå ner ett visst antal kilo. Det va ju inget de sa vid förra besöket, men ändå. 

Just nu befinner jag mig där i månaden, där jag funderar på om jag möjligtvis kan vara gravid. Vågar såklart inte testa, med rädsla för att återigen bli besviken. Brösten känns ömma, vilket de brukar göra såhär dags. PMS, jo tack det känner jag av. Hoppas såklart att vi har lyckats återigen bli gravida utan hjälp. Men samtidigt vågar jag ju knappast hoppas på det. Efter att ha försökt sen vi förlorade Elsa, så känns det ju inte så troligt. Måste bli över ett år igen. 

Räknar verkligen ner till semestern nu. Bara 3 pass kvar, dvs nu i helgen. Ska bli skönt att bara vara ledig. Har just nu inte så mycket planer. Nästa helg blir det en tur till Småland för vara med på ett bröllop. Sen har vi pratat om en tur till Göteborg och till Ullared. Vi hat även pratat om att åka på någon kryssning. Vi får helt enkelt se vad det blir. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar