måndag 27 juli 2015

Semester och roadtrip!

Semester har vi nu jag och sambon. 
Inatt har vi sovit i en mysig stuga i Vimmerby. Idag skiner äntligen solen igen. Jag sitter ute och njuter. Hoppas solen och värmen håller i sig idag. Vi får se vad vi hittar på idag. Det där med campinglivet, har ju en viss charm. 

I lördags va vi på bröllop i Aneby. Min vän som jag känt sen typ hon föddes gifte sig med rob. Det var ett vackert bröllop trots att regnet stod som spön i backen! Mycket god mat och massa trevliga gäster. 
Vi hade inte fixat nåt boende, så vi sov i bilen. Sjukt mysigt det med. Vi har dessutom tältet med oss, men det kändes inte som ett bra alternativ på grund av allt regnande. 

Jag tänker på att om Elsa hade varit här hade det varit så annorlunda. Älskade lilla barn. Jag vet att hon är med oss ändå. Men jag saknar henne så sjukt mycket. 

Börjar bli dags att fixa lite frukost. Frågan är bara vad. Ska snart gå in och se om sambon har vaknat. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar