fredag 5 september 2014

Trött och sliten...

Har inte bloggat på ett tag. Orken har inte funnits och inte heller tiden. Dagen för Elsas förlossning är förbi. Den dagen hon va beräknad att komma. Det blev en hemma dag. Med många tankar och tårar. 
I helgen som va så flyttade vi till en större lägenhet, en 3:A på 77 kvadrat. Så fortfarande bor vi i en flyttkartong, men det blir nog bra när det är klart. 
Är så sjukt trött igen. Sovit dåligt en period igen. Vaknat vid 04.30 både måndag, tisdag och onsdag. Igår klev jag upp när Holger gick till skolan, det vill säga kl.07.30. Idag blev det sovmorgon, men är fortfarande sjukt trött. Har ont i magen och ryggen och känner mig allmänt sliten. Ligger i sängen och orkar inte göra så mycket just nu. Ska snart iväg och jobba kväll och därefter helg. Motivationen är inte på topp. Men det får gå som allt annat. 

Saknar mitt älskade lilla änglabarn. Min Elsa. Idag har det gått 4 månader sen hon lämnade oss. Fyra långa månader, livet gör så ont! 
Igår hade jag besök av en liten fågel på balkongen, vet inte om jag ska tro på det vissa säger. Att det är en hälsning från andra sidan. Men kom att tänka på Elsa när jag såg fågeln. 

Nu måste jag nog sätta fart. Fixa matlåda, byta om, tvätta håret, mm. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar