torsdag 22 januari 2015

Bebislängtan och saknad...

Käkade pizza med sambon efter jobbet idag. Va så sjukt sugen. Så vi åkte till en pizzeria som inte har så flottiga pizzor. Och det va inte så gott som väntat..tråkigt! Men å andra sidan behöver jag inte äta pizza på ett tag. Nu när förkylningen snart är över så är det dags att ta tag i träningen och maten igen. Måste ner ett antal kilon. Matlusten är inte den bästa just nu. Men det går ju upp och ner. 

Känns som alla har fått barn nu och lägger upp en massa gulliga bebisbilder. Det vill jag oxå göra. Men det går inte... Elsa är inte här och det gör förbannat ont! Jag kan inte visa upp mitt älskade barn. Det svider och värker som sjutton i mitt hjärta. Orkar knappt ens gilla bilderna längre. Det gör för ont! Mitt hjärta gråter... Jag vill oxå.. 
Kämpar för att tårarna inte ska rinna. Varför? Varför var det tvungen att drabba mig? Det finns ingen rättvisa här i världen... Saknaden värker i mitt bröst! Älskade Elsa varför fick du inte leva...??! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar