måndag 5 januari 2015

Ledig helg... Ny vecka...

God morgon! Lämnar en lång ledig helg bakom mig. Har varit ledig i 3 dagar. Skönt! Nu är det åter måndag och en ny arbetsvecka. Är bara ledig på torsdag. 
Igår kväll när jag skulle somna mådde jag lite illa, vilket jag även gör nu. Tror inte att jag är magsjuk, för då borde jag ju ha spytt vid det här laget. Kroppen försöker väl säga ifrån eller så är det nåt annat. 
Igår va jag och fikade med en vän som jag inte träffat på länge. Trevligt! 
Annars har vi mest varit hemma. Va iväg och handlade lite i lördags. 

Känner en oro och ett obehag i magen. Kanske är det bara inbillning och beror på alla tankar och känslor inom mig. Jag vet inte. 
Ska verkligen tänka mig för vad jag säger idag, det måste jag alltid tänka på. Även om inte allt är mitt fel. Men just nu är det jag som är syndabock. Jag vet att jag har gjort fel. Men ändå. Motivationen är sisådär. Men det får gå. Jag är trött och sliten. 
Känner mig tankspridd och glömmer saker. Jag vet inte varför det är så. 
Kroppen och knoppen mår inte så bra i allt som sker. Ibland kanske jag tänker för mycket. 
Har klåda och får utslag på kroppen. Kan ju vara en sorg/ krisreaktion. Jag ver inte. Kroppen är ju ofta smart vad det gäller sånt. 

Nej nu är det snart dags att åka till jobbet. Håller tummarna för att det blir en bra dag. Det måste det bli, trots att orken är som bortblåst. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar