onsdag 14 januari 2015

Sömnproblem...

Natten som va, blev en sömnlös variant. Jag kunde inte få tankarna att sluta snurra. Funderade ett tag på om jag hade någon sömntablett. Vilket jag tror att jag har. Fast jag skulle nog inte våga ta något utan att prata med en läkare.  Dessutom blir jag så sjukt seg i kolan dagen efter om jag skulle ta nåt. Har bara tagit en gång och det va första natten efter att Elsa dog. Ikväll ska jag dessutom jobba kväll. 
Vid 01.30 gav jag upp och satte mig i soffan en stund. Tankarna snurrade runt och tårarna rann. Saknaden var så otroligt påtaglig. Strax före 03 gick jag och la mig igen. Imorse gick jag upp strax efter att klockan ringde, 8.15. Hade dessutom hört min sambo och hans klocka. Tänker ta mig iväg till gymmet. Måste komma igång. Ser att nu snöar det massor utanför fönstret. Blöt, kall snö. 
Nu ska jag nog sätta fart igen. Rastlös? Jovisst!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar