torsdag 29 januari 2015

Ledig dag... Men inget samtal...

Blev inget samtal med beteendevetaren idag (onsdag). De ringde från landstingshälsan igår (tisdag) och sa att hon va sjuk. Hon skulle kontakta mig för en ny tid framöver. Jag blir så trött.. Jag som va så laddad för att äntligen få prata med nån. Skiter snart i allt. Klart man kan bli sjuk, men ändå... Jag vet jag är egocentrisk, men det känns som om det verkligen är dags att prata med någon. 

Ledig idag och sambon med. Vi har varit ute på en loppisrunda, fikat och storhandlat. Passade dessutom på att sova lite längre imorse. Ligger nu i soffan, har inte ro att gå och lägga mig. Känner att tårarna är på gång och ångesten river inom mig. Ingen fattar hur dåligt jag mår. Massa tankar som snurrar, hur länge ska jag orka. På jobbet försöker jag hålla skenet uppe och låtsas att allt är bra.  Kanske är det fel? Jag vet inte. Minnet sviker och jag minns inte saker jag sagt eller hört. Återigen har jag ont i ryggen. Kan delvis bero på vurpan jag gjorde i snön igår. Va vid eldstaden på scouterna. 
Jag känner mig kroniskt trött. Men samtidigt rastlös och har svårt att sova. Funderar på om jag ska orka jobba i helgen. Inget känns längre kul. Jag har en svacka nu, kanske är det för att klockan är mycket? 

I helgen som va, va vi med ledarna från scoutkåren till Loka. Mysigt att komma hemifrån. Äta god mat. Bada bastu, bubbla mm. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar