torsdag 8 januari 2015

Ledig dag...

Känner mig sjukt rastlös.. Har varit ledig idag. Bara varit hemma och plockat. Va en sväng på myrorna förut med sambon, sen va vi och fikade. Vet inte vad som gör mig så rastlös..har inte ro att ligga i soffan och bara titta på tv. Samtidigt slipper jag känna efter hur jag mår, om jag hela tiden håller mig igång. Och dessutom hinner jag inte känna efter och inse att jag egentligen är trött. Känner mig sugen på precis allt... Suck! Skulle ju behöva hålla igen och gå ner några kilon. Pms deluxe eller? Känner mig dessutom uppsvälld. Undrar om jag orkar ta mig till gymmet imorgon? Borde verkligen... 
Sov i alla fall länge imorse. Tror inte jag vågar tala om när jag klev upp, klockan blev visst 11.20. Men samtidigt behövde jag nog sova ut ordentligt oxå. Men trött det är jag ändå om jag känner efter.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar