onsdag 31 december 2014

Nyår!!!

Nyår firas just nu hemma i soffan. Ätit lite kex, ost, chips och godis. Blev några glas skumpa oxå. Nu kämpar jag för att hålla mig vaken till 12-slaget. Jobbat kväll idag och imorgon jobbar jag dag! Känner mig trött och sliten. Hoppas på att 2015 kommer ge mig många glädjeämnen. Det har varit ett långt år 2014. Blandat med både glädje och sorg. 
Vid nyår förra året va vi gravida. Jag va nykter och mådde sjukt illa hela tiden. Sen kom lilla Elsa alldeles för tidigt. Det var en lycka över att vara föräldrar. Men glädjen blev kortvarig då hon efter två dagar lämnade oss. Efter det kom sorgen och krisen. Är fortfarande inte återställd, kommer aldrig bli det igen. Nu håller jag tummarna för att 2015 kommer ge oss mer lycka och även ett barn till. Ett syskon till Elsa. 

Kanske är året 2015 vårt år. Så glad att jag har min älskade sambo. Har även lärt känna många underbara änglaföräldrar. Önskar att vi slapp dela denna sorg över att ha förlorat ett barn. 

Önskar alla ett gott slut och ett gott nytt år 2015. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar