söndag 21 december 2014

Annorlunda helg det blev...

Det blev en annorlunda helg. Skulle jobba delad tur idag, men fixade inte att gå tillbaka. Det hände en sak på jobbet imorse. Fick adrenalinkick deluxe. Efter det kände jag mig skakig och hade hjärtklappning. Kände mig knäsvag. Är lite förvånad att mina arbetskamrater vågade ha mig ute på vägarna över lunch. Men man tänker ju inte så. Kände mig ju även lite chockad efter händelsen. Tror inte jag hade gjort ett bra jobb om jag hade gått iväg och jobbet. Sjukt tacksam för att M kunde ställa upp och jobba ett pass till!  Otäckt att må så. Men har pratat mycket om det idag, med arbetskamraterna, sambon mfl. Fryser ena stunden och svettas andra stunden. Det har ju varit några tuffa veckor så antar att även det påverkar  
Så nu har kvällen mest spenderats i soffan. Har känt mig trött och slut. Känner mig lugnare nu. Hjärtklappningen har avtagit. Inser återigen att livet är väldigt skört. 
Imorgon har jag en ledig dag och tänkte att jag ska fixa det sista med julklapparna. Och självklart ska jag sova länge. Förresten jag vet att jag gör ett bra jobb. Det fick jag höra från en extern person och det känns förbannat bra. Nu kallar sängen.. God natt!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar