tisdag 16 december 2014

Det blir en lång dag idag...

Vaknar med huvudvärk idag. Dessutom innan klockan ringer för att sambon snarkar. Suck! Det blir en lång dag idag. Har även ont i nacken. Snart faller väl hela kroppen sönder. Jag är så trött. 

Det värmer när man får meddelande från vänner som skriver att de har läst i bloggen. Och verkligen förstår att jag mår skit. Att jag har det tufft på jobbet. Jo tack! Just nu känns det som om jag hela tiden måste tassa på tå. Jag måste hela tiden tänka extremt mycket på vad jag säger och gör. Det är tufft, förbannat tufft. Orken måste finnas till just det. Inget annat är prio nu. Jag är så otroligt trött på allt! 

Jag vill egentligen inte gå till jobbet idag. Hela kroppen skriker nej. Men jag måste. För jag är så stark. Tror ingen riktigt förstår hur tufft det är. Jag är så trött på att må såhär. På nåt vis hoppas jag att jag orkar igenom detta. Kanske behöver jag vara hemma och vara sjukskriven ett tag? Inte optimalt om jag skulle bli det nu. Men jag vet inte hur mycket mer jag orkar med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar