måndag 29 december 2014

Måndag och ny vecka...

Jobbat 7-16 idag. Efter jobbet kommer jag hem med värk i nacken och huvudet. Sambon upptäcker flera knutor i ryggen, på skuldrorna. Måste boka tid för massage. Va upp på stan och löste in mina friskvårdscheckar på Harmony. Så de räcker i 6 månader till. Där har jag ju tidigare gått på massage. De hade även fotvård. Så ska ta tag i och boka lite efter nyår. 
Har jobbat med en stressad arbetskamrat idag. Kan tro att det påverkar också. 

Idag fick jag en kallelse till landstingshälsan. Ska dit den 12 januari för kartläggningssamtal med en företagssköterska. Får se hur det går och hur det känns. Det är bara 14 dagar dit. Undrar vad de kan hjälpa mig med. Innan det känns det inte så panikartat att kontakta Sankt Lukas eller? Jag vet inte. Vet inte mycket nuförtiden. Känner mig tankspridd och har svårt att minnas saker. Kroppen känns trött och sliten. Jag får till och från kliande utslag lite här och där. Kroppen mår inte så bra. Det är mycket den bär på, många känslor och tankar. Många tårar. Tårar som ständigt vill rinna, men det är sällan de visar sig. Jag har mycket i mitt bagage och stundtals är det tungt att bära. 
Huvudet och nacken värker fortfarande. Ligger redan i sängen och ska försöka sova. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar