måndag 22 juni 2015

Midsommar och ny vecka...

Så sjukt trött idag. Efter jobbet blev det lite handling. Men sen va jag tvungen att sova lite middag. Va länge sen jag va så trött... Sov i ca 1,5 timme. 

Midsommar firades med god mat hemma hos mina föräldrar. Resten av helgen har varit lugn. Städat och plockat inför att svärmor är här på besök. 

Känt av oro, ångest, hjärtklappning och huvudvärk de senaste dagarna. 
Idag kom äntligen kallelsen. Kallelsen som skapar en massa tankar och oro. Men det kommer bli bra. Snart kommer även jag vara gravid. Jag längtar. Besöket ligget ca 1,5 månad framåt i tiden. Under sista semesterveckan. Känns skönt då vi båda är lediga då. Så nu får det bli hårdkörning med träningen och maten. Så jag kan gå ner några kilon till. 

Nu ska jag försöka varva ner och gå och lägga mig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar