måndag 29 juni 2015

Frustration och irritation...!!

Nu är jag ledig i 2,5 dagar. Det känns välbehövligt efter en snurrig helg på jobbet. Jag känner mig trött och sliten. Känt mig stressad mest hela tiden. 
Vi lyxade med lite pizza till middag. Det va sjuk gott, men onödigt. Vi försöker ju båda hålla igen så därför va det inte helt optimalt. Sen köpte vi även smågodis. Inte bra, får ta nya tag imorgon med maten och träningen. Godiset va sjukt sött. Så hoppas att jag slipper känna suget efter mer godis. Blä för godis...

Jag är en otrolig klump rumpa! Suck! Har lyckats tappa min iPhone i vatten. Och det som gör mig mest ledsen att däri finns de flesta korten på Elsa. Suck! Försökt torka den med ris. Haft den i frysen och torkat den med hårtorken. Inget funkar så bra. Blir så förbannad på mig själv...!! Telefonen är fortfarande randig och det går inte att synka med iCloud och iTunes. Suck, pust, stön... Orkar inte.... Nu får det snart vara slut på allt skit som händer i mitt liv. Varför kan inget vara enkelt?? 

Orosklumpen finns kvar i magen. Jag orkar inte... Sov ca en timme på soffan förut. Borde snart gå och sova igen. Ångesten bränner i bröstet. Jag vill bara skrika ut all frustration..! Är så sjukt trött på allt! Tårarna bränner innanför ögonlocken. Jag är trött på att ha det såhär. När ska jag må bra..?? Blir så sjukt frustrerad på allt just nu! Irritationerna hopar sig i mitt bröst. Jag vet inte längre vad jag ska säga för att det inte ska bli fel. Men ändå känns det som om precis allt blir fel! Jag orka inte. Orkar inte hålla upp en glad fasad. Någon gång och någon stans måste jag få vara sur, ledsen, arg, frustrerad. Känner mig ibland ensam med alla dessa tankar. Det gör ont! Livet gör förbaskat ont just nu! Just nu känns allt hopplöst, fast det finns saker att vara glad för. Jag kan just nu inte se dem. Kanske är det som psykologen säger att många av dessa tankar och känslor kommer ifrån det att jag var mobbad? Jag kan just nu inte tänka positivt...det sa hon att jag ska göra! Kanske blir det bättre att sova på saken...??





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar