tisdag 16 juni 2015

Samtal...träning...funderingar..mm

Dagen idag har delvis varit fylld med frustration, oro, ilska och ångest. 
Så efter jobbet passade jag på att köra ett hårt pass på gymmet. Sjukt skönt! Kanske lyckades jag skingra tankarna lite i alla fall. 

Uppföljning med min chef idag. Berättade att jag tagit kontakt med Sankt Lukas och även varit där på samtal. Sa även att det kändes bra och att jag vågade öppna mig. Jag trodde att hon skulle bli förvånad att jag redan hade ringt. Men hon sa att det hade låtit som om jag skulle ta tag i det snart, vilket jag ju även gjorde. Berättade att jag fortfarande väntar på kallelse till fertilitetsenheten. Och att jag har ställt mig i kö för operation av karpaltunnelsyndromet, ska få tid i september/oktober. Hon behöver ju veta när jag får kallelsen, eftersom det krävd planering inför en sjukskrivning på 6-8 veckor. Ny uppföljning angående Sankt Lukas kommer göras efter semestern. 

Blir så förbannat trött vad jag än gör så blir det bara fel... Varje vecka får vi personlig brukartid. Det är något nytt som chefen börjat med. Nytt meddelande hade kommit idag, angående förra veckans brukartid. Jag hade 4% sämre än veckan innan. Så nu ska jag fundera på varför det blev så, och därefter återkoppla till min chef. Som om jag skulle hinna med det dessutom. Jag blir så trött, och stressad. Allra helst ska vi ha en brukartid på 54% eller högre. Jag blir då frustrerad på det. Men visst förstår att det är viktigt, allt handlar om ekonomi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar