tisdag 23 juni 2015

Tränat idag...!!

Idag efter jobbet tog jag och sambon oss iväg till gymmet. Jag va inte jätte motiverad och det kändes tungt. Men så skönt det va efteråt. Träningsvärken infinner sig säkert imorgon. Förresten så är värken i skinkan/ischias värre igen. Suck! Blir väl så att jag måste boka ett naprapat besök igen. Så sjukt trött på att det aldrig blir helt bra. Fast sist jag var där va ju visserligen i början av maj. Misstänker att jag kanske har tagit i för hårt eller gjort någon felaktig övning på gymmet. Det är i alla fall på samma sida som förut. 

En arbetskamrat undrade idag om jag var gravid. Med tanke på min känsliga näsa, fast sen kom hon själv på att det luktade väldigt starkt. Ja ja. Gravid är jag troligtvis inte. Kan ju testa för säkerhetsskull. Men har precis haft mens. Finns ju de som är gravida trots blödningar. Har ju inga andra känningar heller, vilket jag hade sist. 

Snart dags att gå och sova. Blev lite dåligt med sömn inatt. Men va ändå inte lika trött som igår. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar