torsdag 11 juni 2015

Torsdag...& orken är som bortblåst!

Idag är en sån dag då orken inte tycks vilja infinna sig. Jag är hemma men får inte så mycket gjort. Jag börjar jobba kväll kl.15.45. Kanske är det alla spänningar från gårdagens samtal som släpper? Jag känner en oro i magen. Jag känner så ibland, det är inte alls säkert att det betyder nåt för det. Men den känslan är jobbig. Har ändå orkat plocka lite, försöker rensa. Så trött på att aldrig komma i ordning i lägenheten. 

Jag borde ha tagit mig iväg till gymmet. Har inte varit där i veckan, tyvärr har inte tiden räckt till. Förhoppningsvis finns tiden och orken imorgon. Är väl egentligen bara att bestämma sig. 

Solen skiner ute idag och det känns varmt. Tyvärr så blåser det även idag. 
Hmm kanske dags att fixa i ordning lite lunch. Inte så hungrig. 
Har varit med pappa på sjukhuset idag. Vi passade på att fika lite efteråt, blev en räkmacka och kaffe. Just därför borde jag oxå träna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar