söndag 12 oktober 2014

Helgen som varit...fortfarande trött...

Fortfarande sjukt trött. I fredags somnade jag i soffan efter jobbet och sov ca 1h. Somnade sen igen vid 23, och blev väckt vid 0.30...hmm. Varför är jag så sjukt trött? Sov till klockan 11.30 igår. Mensen kom förresten i fredags, bara en vecka sen. Något står inte rätt till hos mig. Frågan är vad som är fel? Hur kan jag vara så trött mest hela tiden? Jag fattar inte..

Om jag och min stora trut kunde lära mig att hålla tyst, så skulle allt vara mycket enklare. Suck. Blir trött på mig själv. 
Men visst ibland blir jag så frustrerad på allt. Alla onödiga diskussioner och snack. För det passar visst bara ibland. Sånt gör mig trött.. 

I helgen har vi mest tagit det lugnt, såna helger behövs ju oxå. Passat på att sova länge på morgonen. Igår va vi ute och plockade svamp. Sen lite äventyr i skärmarbodabergen. Kollade på lite grottor. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar