fredag 24 oktober 2014

Så sjukt trött och sliten...

Fredag, veckan har varit lång. Har ju dessutom inte mått helt hundra i veckan. Är täppt i näsan och har huvudvärk. Känner mig varm ena stunden och sen fryser jag. Känns lagom avancerat att ligga i soffan under filten och kolla på tv. Sambon jobbar natt. 

Känner mig tom och besviken. Klarar inte av något. Känner mig misslyckad. Vet inte hur jag ska göra med alla beslut. Har så många funderingar men väldigt få svar. Blir så trött på allt. Ångest. Så svårt att veta. Söker svar, men vet inte var jag ska leta. 
Va förbi graven häromdagen och rensade lite. Saknaden känns så stor,  och jag vet inte hur jag ska orka... Älskade lilla Elsa. 

Känner mig uppsvälld. Har blivit dåligt med träning i veckan. Dels på grund av minskad ork och på denna otroliga huvudvärk. Ont i bihålorna. Suck. Måste ta nya tag med maten och träningen när jag mår bättre. Funderar på om man ska köra någon diet, tex lchf. Jag vet inte... 

Beslut som ska tas. Blir väl att skriva ner för- och nackdelar. Det är ju inte bara att skaffa ett nytt boende heller. Suck. Jag orkar inte. Vet inte hur vi ska göra. Vet inte, allt känns så ovisst. Visst bor vi kvar här så blir det kanske jobbigt med alla trappor. I alla fall om jag blir gravid och vi får barn igen. Fast det vet man ju aldrig när det blir. Suck. Önskar att någon kunde bestämma åt oss nu. Och gärna tala om hur framtiden blir. Allt känns så ovisst. 

Så trött. Vill bara gå och sova. Men det känns lite tidigt nu. Så det gäller att försöka hålla sig vaken en stund till. Så många tankar som far runt och även det gör mig trött. 
Fortfarande trött, tröttare, tröttast. Suck. När ska jag bli pigg och få tillbaka orken? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar