onsdag 8 oktober 2014

Trött, tröttare..tröttast!!

Är så sjukt trött idag. Har varit trött sen jag klev upp imorse. Trodde inte det va min klocka som ringde imorse, men det va visst bara att kliva upp. Gäspat flera gånger. Känt mig sjukt trött. Trots flera koppar kaffe så tycks jag inte bli pigg idag. Förut landade jag i soffan efter att ha jobbat 7-16. Vore skoj att göra nåt, men jag orkar inte just nu. Somnade och sov ca 1 h. Efter det blev det en tur till Ica maxi och storhandling, käkade på Max oxå. 
Fortfarande sjukt trött, lite huvudvärk oxå. Imorgon blir det sovmorgon. Måste snart gå och sova igen, är så sjukt trött. Har ont i ryggen också, i svanken. Borde ta mig iväg och träna men jag orkar inte. 
Inhandlat nya graviditetstest idag. Får väl snart ta och testa igen. Om det kan vara det som tröttheten beror på? Finns säkert andra orsaker oxå. Ingen ide' att googla, då hittar man bara massa orsaker. Klart jag känner mig lite orolig över att mensen inte kommit. Men ju mer jag oroar mig, desto mindre är chansen att den kommer. Ja ja, bara att avvakta. 
Vägde mig igår och jag har gått ner ett par kilo sen sist. Vet inte om vågen stämmer. Men känner på dagens byxor att de sitter löst över rumpan. 
Kände mig lite yr och illamående förut idag. Va precis innan jag skulle käka lunch, så det va nog orsaken. 

Är inne i en period då motivationen att jobba känns väldigt låg. Känner mig inte särskilt engagerad i det jag gör. Inte helt närvarande. Men visst klart att jag verkligen försöker ge ett bra bemötande och en bra vård, det är liksom prio. 

Åh älskade Elsa saknar dig så otroligt mycket. Varför?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar