onsdag 29 oktober 2014

Väntar och väntar...

Jobbar kväll idag och just nu går jag bara och väntar på att få åka hemifrån. Börjar klockan 13.30 och då är det apt. Ska åka buss idag, så ska snart gå iväg. Känns inte som någon idé att sätta fart med nåt mer nu. Bilen är på verkstaden för service. Bärgaren fick hämta den på grund av punktering. Suck. Det kan ju sällan vara enkelt. 

Det blåser idag med. 

Känner att jag egentligen inte har lust att gå till jobbet. Motivationen är inte på topp. Men jag är ju inte sjuk så det är bara att ta sig iväg. Trött som vanligt.  

Jaha då sitter man å väntar på bussen. Va så tidig så jag kunde ha tagit den som gick 20 minuter tidigare. Men jag väntar på stan. Va liksom ingen idé att göra nån mer nytta hemma. 

Åh älskade lilla Elsa, saknaden är så ofantlig. Ser andra bekanta som är gravida och det gör ont. Jag får ju inte ha dig här. Ska göra fint på graven och tända ljus till helgen. Det är ju alla helgons dag. Vet inte om vi ska gå till kyrkan för ljuständning. Har inte fått någon inbjudan. Saknaden är så stor. Hoppas du har det bra nu älskade lilla vän❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar