tisdag 28 oktober 2014

Så fort allt går... När ska jag må bra..??

Det är konstigt hur fort veckorna går. Snart är det 6 månader sedan jag förlorade Elsa. Det gör ont. Känner ångesten krypa sig på. Vet inte om jag orkar jobba när 6 månaders dagen kommer. Känns inte så just nu. 

I helgen va sambon och jag på tattoomess här i stan. Det va skoj och jag blev återigen sjukt sugen på en tatuering. Ska tatuera in en minnestatuering av Elsa. Helt hundra på vad och var är jag inte än. Är också sugen på en uggla. Ska nog boka en tid snart. 

Nu är jag redo för en nystart i mitt liv. På fler än ett plan. Nu ska jag ta tag i träningen och maten. Huvudvärken har gått över, men jag är fortfarande lite täppt i näsan. Borde va okej att börja träna då. 
Finns andra saker som jag oxå behöver ta tag i. Vi har fortfarande inte bestämt hur vi ska göra med alla val. Men jag tror att det löser sig inom en snar framtid. 

Känner mig trött och sliten i kroppen. Har ont i skuldrorna, mycket spänningar som sitter där. Borde ta mig tid att boka massage. Kroppen börjar ta stryk av allt den har gått igenom. Jag undrar när det ska vända? När ska jag få må bra? Känns långt bort nu. Orken är som bortblåst och jag är förbaskat trött. Trött på allt som har hänt i mitt liv. Trött på allt som gått fel. Det skulle ju inte bli såhär. Så sjukt frustrerad över  allt som har hänt och händer.. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar