onsdag 5 augusti 2015

Mys i Halmstad..!

Imorse bestämde vi oss för en dag till i Halmstad. Så vi kollade med campingen och bokade en natt till. Skönt att slippa packa ihop ett blött tält oxå, efter nattens regnande. Sist vi va i Halmstad va det bara på genomresa, vi tog då bara några geocacher.
Jag lyxade med en dusch imorse. Min moster hade problem med varmvattnet, så ville inte låna duschen där. 

Först åkte vi till ställe i närheten, som campingen tipsade om. Där passade jag på att äta lite italiensk glass. Sambon tog chokladtårta. När vi va på väg därifrån mötte vi en kändis, nämligen Anders Bagge, med hunden. Sjukt kul! 
Häromdagen såg vi Love Antell! 
Så idag har vi gått runt lite inne i Halmstad. Shoppat lite, måste rensa ut i garderoben när jag kommer hem. Käkat pizza. 
Sen åkte vi ner och promenerade på stranden i Tylösand. Vi gick längs strandkanten och plockade med en massa snäckor hem. Solen sken och det var helt underbart. Badkläderna hade vi glömt i bilen, ja ja, får ta det imorgon. Det är så skönt och härligt med semester. Så skönt att bara ta det lugnt och slippa gå upp tidigt på morgonen.

Saknaden av Elsa kommer över mig till och från. Den saknade kommer jag nog alltid bära med mig. Det är så mycket saker jag skulle vilja visa henne. Och nästan var vi än är så ser jag gravida kvinnor. Det gör ont och den stora saknaden gör sig återigen påmind. Älskade barn..varför? 
Jag längtar till att också vara gravid. Suck! Men blir så trött på omgivningen ibland, va en tant på en camping, som ville gratulera till att jag var gravid. Jag vet att jag fortfarande är lite rund, men det kändes som ett slag i magen. Då har man lust att verkligen berätta hela historien, men jag orkade inte.. Jag bara sa att det är jag inte. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar