söndag 16 augusti 2015

Veckan hittills..många tankar...

Det känns verkligen som höst nu om kvällarna. Semestern börjar nu ta slut. På måndag kväll börjar allvaret igen. Jag behöver prata med min chef. Informera om vad som händer och verkligen se till att hon håller på sin tystnadsplikt. Jag vill verkligen inte att hon säger nåt, absolut inte till vår driftledare. 

Jag har inte orkat blogga på några dagar. Läkarbesöket i tisdags skapade en massa tankar och funderingar. Mer svar kommer jag troligtvis att få på måndag. Får se vad det blir helt enkelt. 

Suck. Känner mig mer påverkad av vad folk säger just nu. Blir liksom berörd och ledsen av det de säger. Va någon som kommenterade att jag var så bred om rumpan. Jag vet att jag borde väl ha gått ner mina graviditetskilon nu. Borde.. Hatar ibland det ordet. Bara att ta tag i maten och träningen. Vissa dagar går det bättre och andra dagar sämre. 

Idag (lördag) har vi varit upp på stan. Örebro fyller ju 750 år. Sprang på en god vän M och hennes familj. Trevligt! 
Vi passade även på att geocacha lite. Sen kollade vi på när Magnus Uggla spelade vid slottet! Blev över 21 000 steg på stegräknaren. Tummen upp! 

Saknar Elsa så sjukt mycket. Saknade värker i mitt bröst! Älskade barn. 

Ont i magen idag. Visst ligger en del oro i magen. Men nu tror jag det är dags för mens igen. Och ännu en misslyckad månad... Men som sagt vet ju inte än. Men jag vågar nog inte hoppas på att jag är gravid...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar