tisdag 18 augusti 2015

Tisdag...och telefonsamtal...

Telefonsamtal hit och telefonsamtal dit. Suck! Förändrade planer inför framtiden. Men men, får skylla mig själv som ställer upp i studien. Det tar på krafterna inför allt som ska fixas. Jag blir så trött eftersom inget tycks vara enkelt. Frustrerad är bara förnamnet. Imorgon tänkte jag roa mig med ännu mer samtal. Både telefonsamtal och ett avslutande samtal hos Sankt Lukas. 

Sov sjukt dåligt inatt, så va inte särskilt pigg när klockan ringde. Va en halv snurrig dag på jobbet. Efter jobbet blev det en liten tupplur i soffan. Sen drog jag och sambon iväg till gymmet. Sjukt segt va det och jag kände mig trött. Nu har jag åter landat i soffan, och är nöjd med att jag tog mig iväg. Och jag känner mig till och med pigg! Visst det finns ju något som verkligen motiverar mig nu. Måste ju gå ner i vikt! Känns som om jag har ett tvång att träna och äta nyttigt. Det går väl sådär. 

Trött som sjutton,tror att jag går och lägger mig snart! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar