måndag 17 augusti 2015

Ny vecka och nya utmaningar..

Imorgon (måndag) blir det ett till besök för mig på sjukhuset. Jag ska vara fastande vid besöket. De sa inget om från vilket klockslag, så jag utgår från att det är från midnatt. Jag ska ta med urinprov, och det ska tas en del blodprover. Formulär ska fyllas i och sen ska det lottas om jag ska vilken grupp jag ska vara med i, angående studien. Nu är jag helt inställd på att deltaga, och håller tummarna för att det blir i rätt grupp. 

Fortfarande igen mens i sikte. Men det kommer säkert snart! Om vi inte lyckats pricka in sex på ägglossning, dvs att jag skulle vara gravid. Graviditetstest tas på sjukhuset imorgon. Vi får se vad det visar. Vore ju verkligen typiskt om vi skulle ha lyckats bli gravida, när vi ska få hjälp på fertilitetsenheten. Troligtvis är mensen bara lite sen. Inga ömma bröst, ingen pms än. Men känner mig flottig i håret och har mer finnar. Ja ja...bara att avvakta som vanligt! 

Va och tränade på gymmet idag. Så skönt att komma iväg. Man känner sig duktig när det är avklarat. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar