torsdag 17 juli 2014

Jobb, funderingar och denna otroliga saknad!!

I nästan två veckor har jag jobbat heltid, och inte en gång har min chef frågat hur det går. Borde väl ligga i hennes intresse kan jag tycka. 
Och fortfarande är det fel i lönesystemet med min sjukskrivning, hur svårt ska det va? Fel på datumen, så de har dragit för många dagar. Suck! Ska ringa lönekontoret idag när jag kommer till jobbet. Allt detta krångel gör mig trött. 

Varit och tränat idag, så skönt! Blev gymmet som vanligt, sen promenad hem. 

Elsa mitt lilla hjärta vad jag saknar dig! Min lilla skatt♥️ Vi kom på igår att vi inte har fått några kort på dig från sjukhuset än. De skulle ju komma och fotografera dig efter att du hade lämnat oss. Ska kontakta Kristbjörg på neo i Lund. Det gör så ont att du inte längre finns kvar hos oss. Tårarna rinner. Undrar varför du hade så bråttom ut? Du skulle ju fortfarande vara kvar i min mage. Lilla vännen längtar till att ha ett syskon till dig i min mage. Längtar så det gör ont inom mig. Samtidigt så glad att jag fick träffa dig i två dagar. Du va så vacker och perfekt! Älskade Elsa. Mitt första lilla barn, varför skulle det gå såhär? Livet är så förbannat orättvist! Hur kom det sig att du var liten för din ålder? Berodde det på syrebristen eller? Ja det får vi säkert aldrig något svar på. Men frågorna och ovissheten gör ont. Det gör förbannat ont att du var tvungen att lämna oss. Saknar dig så. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar