söndag 20 juli 2014

Mår som jag förtjänar eller??

Efter att ha sovit dåligt inatt, så mår jag inte så bra när jag vaknar idag. Mår lite illa, ont i magen. Va många tankar som snurrade inatt när jag skulle sova. Sen va jag uppe för jag var kissnödig och sen va jag slemmig i halsen. Och ju mer jag försöker sova, ju sämre går det. Sov ju dessutom själv.

Idag är en gråmulen dag. Känns kyligt! Ska snart gå till bussen och åka och jobba extra.   

Tog ett par katrinplommon, ifall det magonda beror på det. Den problematiken hade jag ju under graviditeten. 
Åh vad jag saknar att vara gravid. Saknar så det gör ont! Men men vi får vänta och se, hoppas det blir snart i alla fall! Vet ju att Elsa vill ha minst ett litet syskon. Inget barn kommer någonsin ersätta henne. Men längtar så efter ett barn, ett barn som får leva! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar