söndag 22 februari 2015

Jobbat helg...

Helgen är färdigjobbad. Jobbade delad tur igår och till 16.30 idag. Igår på timmarna, blev det en liten promenad på ca 3 km. Hade ju ingen bil så det kändes onödigt att åka hem. 
Sambon har varit på kurs under helgen. Blev lite mys med pizza förut. 

Ledig imorgon. Ska bli skönt med lite sovmorgon. Tänkte ta mig iväg till gymmet och träna lite oxå. Sen kanske jag behöver städa och baka lite, inför kommande födelsedag i veckan. 

Har haft ont i magen till och från under helgen. Värken kommer och går, klart jag undrar vad det beror på. 
Borde nog söka på vårdcentralen snart. 
I helgen har jag även haft ont i mina händer och handleder. Suck! Har ju problem med karpaltunnelsyndrom i båda händerna sen tidigare. Nu har jag känt av det när jag har kört bil. Snart dags att ställa mig i kö för operation.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar