måndag 9 februari 2015

Mycket i mitt huvud, minne som sviktar...

Just nu har jag minne som en gummianka, alltså inget alls. Blir så trött på mig själv när det är så. Det är inget jag rår för tyvärr. Min hjärna stänger tydligen av när det blir för mycket. Tankspridd javisst. Tur i oturen så funkar jag fortfarande på jobbet. Kanske hade varit bättre att vara hemma och vila upp mig? Jag vet inte... Idag hade jag tydligen två möten inbokade på samma klockslag men på olika platser. Kommer inte på någon av dessa möten. Suck. 

Idag ringde hon från landstingshälsan. Fick en tid på onsdag. Hoppas nu verkligen på att det ska funka med henne. Ska verkligen göra det bästa av situationen. Det kan ju knappast skada. Frustrationen över att inte må bra börjar kännas jobbig. Trött på att må såhär. 

Fortfarande ont i magen idag. Ikväll kom mensen. Känns väldigt otroligt att ha pms i över en vecka. Om det nu är pms det beror på? Ännu en misslyckad månad, ännu en besvikelse. Jag borde väl egentligen va glad att det fungerar, men frustrationen över att inte bli gravid är jobbig. 

Eftersom jag totalt hade missat att det va möte idag, så tänkte jag ta mig iväg till gymmet. Det blev inget med det heller. Känner mig misslyckad, fixar ingenting längre. Orken är som bortblåst. 
Borde väl gå och fixa lite mat till sambon kommer hem. Han slutar vid 20. Motivationen är lika med noll. Ja ja..bara att ta mig i kragen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar