torsdag 5 februari 2015

Trött...både fysiskt och psykiskt...

Äntligen fick jag en sovmorgon. Va verkligen vad jag behövde. Klev upp strax innan 10 idag. Har sovit ca 11 timmar inatt. Fortfarande kroniskt trött! Lediga dagen i måndags blev en jobbdag. Ja ja... Börjar kännas i kroppen att jag har jobbat sedan i fredags. Jobbar kväll idag och dag imorgon, sen står jag inför en ledig helg. 

Fortfarande inte hört nåt från landstingshälsan. De ringde ju och sa att hon var sjuk i tisdags förra veckan. Jag ger upp. Jag skiter snart i det. Kanske får vända mig till vårdcentralen trots allt. 
Magen värker till och från, har hållit på sen i fredags. Idag känns den inte av än. Men samtidigt har jag inte suttit ihop klämd i bilen. Jag vet inte vad det beror på. Kanske bara stress? Eller ångesten inför Elsas 9 månaders dag. Den har vi ju nu passerat. Tog ett graviditetstest för säkerhetsskull, negativt. Fast det va faktiskt väntat. 

Det är verkligen dags att ta tag i träningen och maten. Sambon är sugen på lchf, jag saknar verkligen motivationen för det. Vi va dessutom tvungna att börja idag. Suck! Kanske inte helt optimalt att börja med, när jag mår som jag gör. Men men, ner i vikt måste jag. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar