tisdag 17 februari 2015

Varit och tränat...

Så olika kvällarna kan vara... 
Idag orkade jag till och med ett pass på gymmet. Känner redan av träningsvärken och det känns riktigt skönt. Passade på att fråga en av instruktörerna om mina magövningar. Hade nämligen glömt vilka det va. Det var det tredje träningspasset för året. Känns bra! 

Magen värker till å från...igen. Har känt mig trög i magen. Det måste bli bättre snart. Och ja jag ska söka på vårdcentralen. Ska ringa på torsdag. Känns mest troligt att det beror på stress, oro mm. Men man vet ju aldrig..
Har även känt mig yrslig idag med. Min stackars kropp behöver nog vila. Ska bli skönt att träffa beteendevetaren nästa vecka. Känner mig laddad att börja reda ut allt.. Att prata med någon som kan hjälpa mig.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar