söndag 15 februari 2015

Trött och magvärk...

Trött, tröttare...tröttast! Blev en tur på stan och en fika med en kompis, på min delade tur. Skoj att hitta på nåt. Men just nu är jag bara trött. 
Ikväll kom magvärken tillbaka. Kan vara stress? Eller det eller det... Känns som det kan vara tusen saker. Kanske även sorg? 
Sannolikheten att jag skulle kunna vara gravid är nog lika med obefintlig. Har precis haft mens. 
Blir väl snart så att jag måste söka för det på vårdcentralen, antingen vanlig läkare eller barnmorska. Ska ta ett graviditetstest för säkerhetsskull. 

Skickade sms till min chef i torsdags och sa att jag behövde prata med henne. Så hoppas på att tiden finns snarast. Hon hade svarat såg jag idag, vilka dagar hon va på jobbet i veckan. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar