lördag 21 februari 2015

....trött...god natt...

En av dessa dagar. Då jag önskat att jag kunde ha stannat kvar hemma. Sluppit gå till jobbet och låtsas att allt är bra. Tårarna har runnit. Tankar och känslor som bara vill ut. Huvudet värker nu. Har ångest känslor som ligger där under ytan. Känner mig trött och sliten. 
Ligger i sängen. Borde ha gått och lagt mig för länge sen. Inte så lätt att komma till ro efter att ha jobbat kväll. Åkte dessutom buss, så var hemma ca 22.30. Det är tomt och ensamt i lägenheten. 
Åh va huvudet dunkar. Måste försöka slappna av och sova nu. Måste..hatar stundtals det ordet. 

Varit till gymmet två gånger denna vecka. I torsdags blev det promenad både dit och hem, över 3 km enkel väg. Nice! Gäller att jag håller i nu. Har redan börjat planera för nästa veckas träningspass. 

Nähä bäst att försöka sova. Lång dag imorgon, jobbar delat & har inte bestämt vad jag ska göra på timmarna imorgon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar